Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


bazapytania

Pytanie 1039 - egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;36

Kryteria oceny (-)

sposób ocenynumer kryterium ocenyid kryterium ocenyliczba punktówschemat punktowaniaschemat odpowiedzi
kryterialny1103910; 1
2104010; 1

Treść pytania (-)

id pytaniaopistreśćtreść wiązki
1039egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;36docx html

Testy (-)

id testudatarodzaj egzaminuczęść egzaminuarkuszewdopistreśćklucz ocenysposób ocenypoprawna odpowiedź
12892011-04-13egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-?-112takkryterialny
8712011-04-13egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-A1-112takdoc pdf pdf kryterialny
8722011-04-13egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-B1-112takkryterialny

Skale (-)

id skalirodzajopisliczba elementówtestyskalowaniaelementy skali
23ewdewd;gm;201137pokaż (3)
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
32014-11-19MML (Mplus)2014-11-19
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
371039, 1040264
848ewdewd;gm_r;201146pokaż (3)
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
pokaż (0)
idopisestymacjadata
pokaż (2)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
451039
461040
1012ewdewd;gmR;201146pokaż (3)
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1normalizacja ekwikwantylowa EWDnie dotyczy2014-08-06
2ewd;gmR;2011MML (Mplus)2015-09-23
pokaż (2)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
451039
461040
258kttktt;87146pokaż (1)
871ewd: takGM-A1-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (2)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
451039
461040
259kttktt;87246pokaż (1)
872ewd: takGM-B1-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (2)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
451039
461040
1136kttktt;GM-?-112;ewd46pokaż (1)
1289ewd: takGM-?-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (2)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
451039
461040
855zrównywaniepaou;gm;2002-2013522pokaż (38)
717ewd: nieGM-A1-021
719ewd: nieGM-A1-031
723ewd: nieGM-A1-042
724ewd: nieGM-B1-042
725ewd: nieGM-C1-042
729ewd: nieGM-A1-052
730ewd: nieGM-B1-052
731ewd: nieGM-C1-052
735ewd: nieGM-A1-062
736ewd: nieGM-B1-062
737ewd: nieGM-C1-062
741ewd: nieGM-A1-072
742ewd: nieGM-B1-072
743ewd: nieGM-C1-072
1283ewd: takGM-?-082
857ewd: takGM-A1-082
858ewd: takGM-B1-082
859ewd: takGM-C1-082
1285ewd: takGM-?-092
863ewd: takGM-A1-092
864ewd: takGM-B1-092
1219ewd: takGM-C1-092
1287ewd: takGM-?-102
867ewd: takGM-A1-102
868ewd: takGM-B1-102
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
1292ewd: takGM-M?-122
877ewd: takGM-MA1-122
878ewd: takGM-MB1-122
1293ewd: takGM-P?-122
879ewd: takGM-PA1-122
880ewd: takGM-PB1-122
1481ewd: takGM-MA1-132
1482ewd: takGM-MB1-132
1483ewd: takGM-PA1-132
1484ewd: takGM-PB1-132
pokaż (1)
idopisestymacjadata
21003zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper populMML (IRT.ADO)2015-05-06
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
6891039, 1040116
827zrównywaniepaou;gm;201138pokaż (3)
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31MML (IRT.ADO)2014-10-31
2norma zrównująca do wyniku w roku 2012MML (IRT.ADO)2015-06-03
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
8101039, 1040116

Parametry psychometryczne (-)

KTT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
258
ktt
ktt;871
1
2015-10-01

automatyczne KTT
1039egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;3610390,890,180,510,540,390,390,82
1039egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;3610400,900,070,380,400,250,250,93
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
259
ktt
ktt;872
1
2015-10-01

automatyczne KTT
1039egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;3610390,890,180,510,540,390,390,82
1039egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;3610400,900,070,370,400,250,250,93

IRT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumatrudnośćb1b2b3b4
23
ewd
ewd;gm;2011
3
2014-11-19
MML (Mplus)
2014-11-19
1039egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;361039, 10402641,881,65-0,440,44
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumatrudnośćb1b2b3
1012
ewd
ewd;gmR;2011
2
2015-09-23
MML (Mplus)
ewd;gmR;2011
1039egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;3610391,091,64
1039egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;3610401,092,88
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6
855
zrównywanie
paou;gm;2002-2013
21003
2015-05-06
MML (IRT.ADO)
zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul
1039egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;361039, 10401162,130,991,77
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumacb1b2b3b4
827
zrównywanie
paou;gm;2011
1
2014-10-31
MML (IRT.ADO)
zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31
1039egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;361039, 10401162,151,131,89
bazapytania.txt · ostatnio zmienione: 2015/04/30 13:20 przez zozlak