Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


bazapytania

Pytanie 1019 - egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;25

Kryteria oceny (-)

sposób ocenynumer kryterium ocenyid kryterium ocenyliczba punktówschemat punktowaniaschemat odpowiedzi
nie dotyczy101910; 1A; B; C; D

Treść pytania (-)

id pytaniaopistreśćtreść wiązki
1019egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;25docx html

Testy (-)

id testudatarodzaj egzaminuczęść egzaminuarkuszewdopistreśćklucz ocenysposób ocenypoprawna odpowiedź
12892011-04-13egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-?-112taknie dotyczy
8712011-04-13egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-A1-112takdoc pdf pdf nie dotyczyC
8722011-04-13egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-B1-112taknie dotyczyB

Skale (-)

id skalirodzajopisliczba elementówtestyskalowaniaelementy skali
23ewdewd;gm;201137pokaż (3)
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
32014-11-19MML (Mplus)2014-11-19
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
251019
848ewdewd;gm_r;201146pokaż (3)
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
pokaż (0)
idopisestymacjadata
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
251019
1012ewdewd;gmR;201146pokaż (3)
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1normalizacja ekwikwantylowa EWDnie dotyczy2014-08-06
2ewd;gmR;2011MML (Mplus)2015-09-23
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
251019
313kttktt;115725pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
71019
328kttktt;117225pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
71019
355kttktt;122535pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
71019
356kttktt;122635pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
71019
375kttktt;124534pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
41019
376kttktt;124634pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
41019
258kttktt;87146pokaż (1)
871ewd: takGM-A1-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
251019
259kttktt;87246pokaż (1)
872ewd: takGM-B1-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
251019
1136kttktt;GM-?-112;ewd46pokaż (1)
1289ewd: takGM-?-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
251019
855zrównywaniepaou;gm;2002-2013522pokaż (38)
717ewd: nieGM-A1-021
719ewd: nieGM-A1-031
723ewd: nieGM-A1-042
724ewd: nieGM-B1-042
725ewd: nieGM-C1-042
729ewd: nieGM-A1-052
730ewd: nieGM-B1-052
731ewd: nieGM-C1-052
735ewd: nieGM-A1-062
736ewd: nieGM-B1-062
737ewd: nieGM-C1-062
741ewd: nieGM-A1-072
742ewd: nieGM-B1-072
743ewd: nieGM-C1-072
1283ewd: takGM-?-082
857ewd: takGM-A1-082
858ewd: takGM-B1-082
859ewd: takGM-C1-082
1285ewd: takGM-?-092
863ewd: takGM-A1-092
864ewd: takGM-B1-092
1219ewd: takGM-C1-092
1287ewd: takGM-?-102
867ewd: takGM-A1-102
868ewd: takGM-B1-102
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
1292ewd: takGM-M?-122
877ewd: takGM-MA1-122
878ewd: takGM-MB1-122
1293ewd: takGM-P?-122
879ewd: takGM-PA1-122
880ewd: takGM-PB1-122
1481ewd: takGM-MA1-132
1482ewd: takGM-MB1-132
1483ewd: takGM-PA1-132
1484ewd: takGM-PB1-132
pokaż (1)
idopisestymacjadata
21003zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper populMML (IRT.ADO)2015-05-06
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
6761019
827zrównywaniepaou;gm;201138pokaż (3)
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31MML (IRT.ADO)2014-10-31
2norma zrównująca do wyniku w roku 2012MML (IRT.ADO)2015-06-03
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
7991019

Parametry psychometryczne (-)

KTT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
313
ktt
ktt;1157
1
2015-10-01

automatyczne KTT
1019egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;2510190,860,480,470,530,500,500,52
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
328
ktt
ktt;1172
1
2015-10-01

automatyczne KTT
1019egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;2510190,850,510,460,520,500,500,49
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
355
ktt
ktt;1225
1
2015-10-01

automatyczne KTT
1019egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;2510190,900,520,480,530,500,500,48
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
356
ktt
ktt;1226
1
2015-10-01

automatyczne KTT
1019egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;2510190,900,500,500,540,500,500,50
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
375
ktt
ktt;1245
1
2015-10-01

automatyczne KTT
1019egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;2510190,900,580,490,520,490,490,42
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
376
ktt
ktt;1246
1
2015-10-01

automatyczne KTT
1019egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;2510190,900,610,520,550,490,490,39
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
258
ktt
ktt;871
1
2015-10-01

automatyczne KTT
1019egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;2510190,890,440,460,500,500,500,56
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
259
ktt
ktt;872
1
2015-10-01

automatyczne KTT
1019egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;2510190,890,440,460,500,500,500,56

IRT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumatrudnośćb1b2b3b4
23
ewd
ewd;gm;2011
3
2014-11-19
MML (Mplus)
2014-11-19
1019egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;2510191,210,23
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumatrudnośćb1b2b3
1012
ewd
ewd;gmR;2011
2
2015-09-23
MML (Mplus)
ewd;gmR;2011
1019egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;2510191,090,23
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6
855
zrównywanie
paou;gm;2002-2013
21003
2015-05-06
MML (IRT.ADO)
zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul
1019egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;2510191,860,380,14
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumacb1b2b3b4
827
zrównywanie
paou;gm;2011
1
2014-10-31
MML (IRT.ADO)
zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31
1019egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;2510191,870,140,52
bazapytania.txt · ostatnio zmienione: 2015/04/30 13:20 przez zozlak