Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


bazapytania

Pytanie 101 - egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;29

Kryteria oceny (-)

sposób ocenynumer kryterium ocenyid kryterium ocenyliczba punktówschemat punktowaniaschemat odpowiedzi
kryterialny1_110110; 1
1_210210; 1
1_310310; 1
1_410410; 1
1_510510; 1
1_610610; 1
1_710710; 1
2_110810; 1
2_210910; 1
2_311010; 1
3_111130; 1; 2; 3
3_211210; 1
4_111320; 1; 2
4_211410; 1

Treść pytania (-)

id pytaniaopistreśćtreść wiązki
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;29docx html

Testy (-)

id testudatarodzaj egzaminuczęść egzaminuarkuszewdopistreśćklucz ocenysposób ocenypoprawna odpowiedź
7162002-05-14egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-A1-021niedoc pdf pdf kryterialny

Skale (-)

id skalirodzajopisliczba elementówtestyskalowaniaelementy skali
176kttktt;71647pokaż (1)
716ewd: nieGH-A1-021
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (14)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
34101
35102
36103
37104
38105
39106
40107
41108
42109
43110
44111
45112
46113
47114
806zrównywaniepaou;gh;200233pokaż (1)
716ewd: nieGH-A1-021
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31MML (IRT.ADO)2014-10-31
2norma zrównująca do wyniku w roku 2012MML (IRT.ADO)2015-06-03
pokaż (4)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
29101, 102, 103, 104, 105, 106, 107119
30108, 109, 110120
31111, 112121
32113, 114122
854zrównywaniepaou;gh;2002-2013528pokaż (38)
716ewd: nieGH-A1-021
718ewd: nieGH-A1-031
720ewd: nieGH-A1-042
721ewd: nieGH-B1-042
722ewd: nieGH-C1-042
726ewd: nieGH-A1-052
727ewd: nieGH-B1-052
728ewd: nieGH-C1-052
732ewd: nieGH-A1-062
733ewd: nieGH-B1-062
734ewd: nieGH-C1-062
738ewd: nieGH-A1-072
739ewd: nieGH-B1-072
740ewd: nieGH-C1-072
1282ewd: takGH-?-082
854ewd: takGH-A1-082
855ewd: takGH-B1-082
856ewd: takGH-C1-082
1284ewd: takGH-?-092
860ewd: takGH-A1-092
861ewd: takGH-B1-092
862ewd: takGH-C1-092
1286ewd: takGH-?-102
865ewd: takGH-A1-102
866ewd: takGH-B1-102
1288ewd: takGH-?-112
869ewd: takGH-A1-112
870ewd: takGH-B1-112
1290ewd: takGH-H?-122
873ewd: takGH-HA1-122
874ewd: takGH-HB1-122
1291ewd: takGH-P?-122
875ewd: takGH-PA1-122
876ewd: takGH-PB1-122
1477ewd: takGH-HA1-132
1478ewd: takGH-HB1-132
1479ewd: takGH-PA1-132
1480ewd: takGH-PB1-132
pokaż (1)
idopisestymacjadata
22003zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper populMML (IRT.ADO)2015-05-03
pokaż (4)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
30101, 102, 103, 104, 105, 106, 107119
31108, 109, 110120
32111, 112121
33113, 114122

Parametry psychometryczne (-)

KTT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
176
ktt
ktt;716
1
2015-10-01

automatyczne KTT
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291010,880,820,630,650,380,380,18
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291020,880,590,520,560,490,490,41
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291030,880,460,520,560,500,500,54
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291040,880,510,550,590,500,500,49
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291050,880,500,590,620,500,500,50
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291060,880,600,610,650,490,490,40
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291070,880,650,520,560,480,480,35
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291080,880,590,620,650,490,490,41
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291090,880,570,620,650,490,490,43
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291100,880,550,640,670,500,500,45
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291110,890,700,460,560,381,130,77
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291120,880,650,650,680,480,480,35
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291130,890,500,420,490,380,770,75
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;291140,890,270,400,440,450,450,73

IRT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6b7
806
zrównywanie
paou;gh;2002
1
2014-10-31
MML (IRT.ADO)
zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;29101, 102, 103, 104, 105, 106, 1071192,36-1,24-1,07-0,79-0,420,000,540,96
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;29108, 109, 1101202,77-0,62-0,210,36
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;29111, 1121212,36-0,510,700,951,29
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;29113, 1141221,490,291,081,98
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6b7
854
zrównywanie
paou;gh;2002-2013
22003
2015-05-03
MML (IRT.ADO)
zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;29101, 102, 103, 104, 105, 106, 1071192,49-1,14-0,98-0,72-0,360,040,540,94
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;29108, 109, 1101202,92-0,56-0,170,38
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;29111, 1121212,48-0,450,700,941,26
101egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;29113, 1141221,570,311,061,92
bazapytania.txt · ostatnio zmienione: 2015/04/30 13:20 przez zozlak